Muda Mazino Bersedia untuk Kiamat

Kurang dari seminggu selepas diumumkan bahawa dia akan menyertai musim kedua The Last of Us HBO, Young Mazino akan mula mengambil gambar sambungan pertunjukan itu dalam tempoh dua minggu.

Semasa di karpet merah Emmys, Mazino bercakap dengan Variety tentang mendapat peranan Jesse dalam pertunjukan dan persediaan yang akan dilakukan.

“Selepas mogok berakhir, saya berjaya mendapatkan pertemuan dengan pengarah pertunjukan dan kami berbual. Saya memainkan permainan video sebelum pertemuan itu dan kami berbincang panjang lebar tentang proses mereka dan apa yang mereka cari,” kata pelakon itu.

Dia juga mengatakan bahawa persediaan untuk peranan termasuk mempelajari menunggang kuda dan latihan senjata api. “Saya belum berjumpa dengan Pedro Pascal atau Bella Ramsey, saya telah menghantar mesej kepada Bella, tetapi saya belum sempat bercakap dengan mereka, tetapi akan segera.”

Dalam permainan video The Last of Us Part II, yang musim kedua pertunjukan akan mengadaptasinya, Jesse ialah watak utama baru yang merupakan sebahagian daripada komuniti yang dijadikan rujukan oleh Joel (Pascal) dan Ellie (Ramsey).

Teaser untuk musim baru adalah bahawa Jesse menyertai Ellie dalam misi balas dendam yang menakutkan selepas komuniti mereka mengalami kehilangan besar.

Leave a Comment