Sambutan Muzik Permainan Video Simfoni

KONDUKTOR UTAMA dan legenda muzik permainan Andy Brick akan datang ke Malaysia di Mega Star Arena untuk persembahan Asia Game On!, sebuah perayaan muzik video simfoni pada 4 Mei.

Menampilkan persembahan konsert dari 14 permainan video blockbuster, Game On! menggabungkan susunan simfoni baru, kelas dunia dengan video HD dalam permainan yang menakjubkan dan seni konsep yang tidak pernah dilihat sebelum ini.

Game On! akan menyenangkan penonton dengan muzik terbaik dalam pengalaman konsert yang menakjubkan. Peminat akan gembira mendengar muzik kegemaran mereka dari permainan peranan terbaik, aksi petualangan, teka-teki dan strategi, e-sukan dan permainan pertempuran termasuk World of Warcraft, League of Legends, Assassins Creed, Dota2, Diablo dan banyak lagi.

Konsert muzik permainan ini akan melibatkan maestro Brick memperkenalkan setiap bahagian dengan cerita menarik di belakang tabir dan anekdot lucu yang mengisahkan 20 tahun terakhir perkembangan permainan video.

Dengan video HD dan susunan konsert yang baru yang menonjolkan seni orkestra simfoni, Game On! adalah perjalanan cepat melalui skor permainan video terbaik dalam sejarah dan pengalaman konsert yang mendebarkan pastinya akan membuat penonton bangun dari tempat duduk mereka.

Leave a Comment