Lee Jae-Wook dan Karina dari Aespa secara rasmi berpisah

LEE Jae-wook, yang dikenali kerana peranan beliau dalam pelbagai drama popular seperti Alchemy of Soul dan Extraordinary You, dan Karina dari kumpulan K-pop sensasi Aespa, telah memutuskan untuk berpisah.

Laporan muncul pada hari Selasa, menunjukkan bahawa hubungan Karina dan Lee berakhir selepas hanya lima minggu membuatnya awam.

Mengesahkan berita tersebut, wakil dari agensi Lee, C-JeS, menyatakan bahawa keputusan untuk berpisah diambil oleh Lee untuk memberi keutamaan kepada projek penggambaran yang sedang berjalan. Keterangan tersebut juga menekankan niat mereka untuk mengekalkan hubungan profesional, menggambarkan status baru mereka sebagai rakan sekerja yang sokongan.

Wakil tersebut turut menyatakan harapan untuk sokongan dan kasih sayang yang berterusan dari peminat apabila kedua-dua Lee dan Karina mengejar usaha individu masing-masing.

Mengesahkan lagi, wakil dari SM Entertainment, agensi Karina, mengesahkan perpisahan itu, mengesahkan keautentikannya.

Sebelum ini, pada Februari, Lee dan Karina telah mengakui secara terbuka keterlibatan romantis mereka, menimbulkan perhatian dan spekulasi yang signifikan dalam industri hiburan dan di kalangan peminat.

Leave a Comment