Edisi Gelap Winnie the Pooh Mula Hari Ini

MENGIKUTI kejayaannya di seluruh dunia pada tahun 2023, Winnie the Pooh: Blood and Honey kini kembali dengan sequelnya untuk tayangan di Malaysia hari ini, lebih awal dari Singapura dan Thailand.

Edisi gelap Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 dinilai sebagai 18+ disebabkan adegan-adegan mengerikan dan kejamnya.

Mega Films Distribution telah mengesahkan melalui rangkaian pawagam GSC dan TGV bahawa filem ini akan ditayangkan tanpa potongan di seluruh negara – satu ganjaran langka bagi penonton yang mengidamkan misteri dan ketegangan yang tidak disaring.

Si berdarah dingin Winnie the Pooh telah menjadi topik perbincangan, bukan sahaja disebabkan potensi untuk merosakkan kenangan kanak-kanak yang terchenta tetapi juga kerana kontroversi-kontroversi.

Di Hong Kong, pertimbangan politik telah menyebabkan pembatalan tiba-tiba tayangan filem ini, mencetuskan perbincangan hebat di kalangan netizen sebelum tayangannya. Walaupun populariti dalam talian dan gegar sosialnya, pengedar tempatan awalnya beragak untuk membawa filem ini ke Malaysia.

Dalam sekuel ini, Winnie the Pooh, bersama dengan rakan ikonik dan tercinta seperti Piglet dan Tigger, kembali keluar dari Hundred Acre Wood untuk mencari balas dendam atas pelarian mereka dalam bahagian pertama. Filem ini juga memberi penghormatan kepada beberapa filem seram klasik pada masa yang sama, termasuk It, Scary Stories to Tell in the Dark, The Texas Chainsaw Massacre, Halloween dan Happy Death Day..

Edisi gelap Winnie the Pooh jauh dari beruang yang comel dan manja.

Leave a Comment